середу, 13 червня 2012 р.

Модуль 11

У цьому модулі я підготувала та продемонструвала Портфоліо.

Модуль 10

У цьому модуля я розглянула те, як можна використовувати різні техніки постановки запитань, створила презентацію для того, щоб підтримати навчання, що будується навколо навчальних потреб учнів, створила план впровадження теми, створила документ для фасилітації, визначила наявність усіх складових свого Портфоліо, знайшла Інтернет-ресурси з професійного розвитку освітян.

Модуль 9

У цьому модулі я переглянула створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання, обдумала, як допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні, проаналізувала шляхи здійснення диференціації навчання учнів, створила форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні, створять інструменти для підсумкового оцінювання, створила навчальні матеріали для успішного навчання різних учнів, почала планувати інструктивні матеріали для навчального проекту.

Модуль 8

У цьому модуля я поділилася прикладами учнівських робіт, обговорила ідеї з залучення учнів до процесу оцінювання, проаналізувала те, як вони самі проводять оцінювання, доопрацювала плани оцінювання, створила форми для підсумкового оцінювання, переглянула та оцінила приклади учнівських робіт.

Модуль 7

У цьому модуля я поділилася ідеями про те, як можна використати Інтернет у навчанні учнів, створила та оцінила приклад учнівської презентації, учнівської публікації, внесла зміни до свого Плану вивчення теми.

Модуль 6

У цьому модулі я переглянула проблеми безпеки роботи учнів в Інтернеті, запланувала, як вони будуть використовувати Інтернет для; співпраці та спілкування при виконанні завдань проектів, переглянула План вивчення теми та внесла до нього зміни, допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів.

Модуль 4

У цьому модулі я розглянула приклади Основних запитань за допомогою Інтернет-сервісів для спільної роботи із документами, обговорила у парах створені Основні запитання, обговорила разом з іншими учасниками різні стратегії та засоби оцінювання, створила перший варіант плану оцінювання, створила засоби оцінювання, спрямовані на визначення навчальних потреб учнів, удосконалила цілі та Основні запитання відповідно до державних освітніх стандартів, створила презентацію основних ідей навчальної теми, переглянула План вивчення теми та внесла до нього зміни.

Модуль 3

У цьому модулі я обдумала навчальну тему для створення Портфоліо з використанням методу проектів, з’ясувала вимоги державних освітніх стандартів та навчальних програм, сформулювала навчальні цілі, що базуються на освітніх стандартах та навичках мислення вищих рівнів, сформулювала основні запитання, що сприяють розвитку та навчанню учнів, сформулювала завдання для виконання досліджень учнів у проектній діяльності, створила текстовий документ із формами, створила електронну таблицю з даними та відповідною діаграмою про результати опитування щодо обраної теми, описала у блозі власні думки та враження від навчання за модулем.

Модуль 2

У цьому модулі я ознайомилася з шляхами розвитку в учнів навичок мислення вищих рівнів та навичок 21 століття, систематизувала свої знання про метод навчальних проектів та інші інноваційні педагогічні технології, розглянуть приклади Портфоліо, переглянула приклади педагогічних ідей про використання методу проектів у навчанні, розглянула шаблон Плану вивчення теми, форму оцінювання Портфоліо, створять закладки на Інтернет-ресурси щодо методу проектів, створила публікацію для ознайомлення з навчальними проектами, провела рефлексію задля узагальнення та підведення підсумків про роботу з матеріалами Модуля 2, розпочала планування вивчення теми з предмету із застосуванням інформаційно-комунікаційних технологій, що сприяють розвитку навичок мислення вищих рівнів та навичок 21 століття.

вівторок, 12 червня 2012 р.

Модуль 1

У цьому модулі я сформулювала власні завдання щодо навчання на тренінгу, ознайомилася з основними ресурсами тренінгу: посібником, сайтом освітніх програм, сайтом допоміжних матеріалів, Електронним довідником, створила папку Портфоліо для зберігання матеріалів власного проекту, створила персональну сторінку на вікі-сайті програми, створила власний блог, провела рефлексыю власного навчання.

понеділок, 11 червня 2012 р.

Модуль 5

Після вивчення цього модуля  я поділилася з колегами своїми презентаціями та засобами оцінювання, які визначають навчальні потреби учнів, я і надалі буду планувати, як навчати учнів за методом проектів з використанням ІКТ та формувати в них навички 21 століття при реалізації завдань проектів. 

пʼятницю, 8 червня 2012 р.

Цей тренінг допоміг мені зрозуміти цілі проекту "Відкритий світ", долучення до цього допоможе краще працювати над проектом і оцінювати проекти учнів.

05.06.2012 я долучилася до роботи у пректі "Відкритий світ".Бажаю усім успіхів та натхнення!!!